22. 5. 2016.

ESSENCE: THE GEL NAIL POLISH

Zdravo! :-)


Danas vam pišem o essence gel lakovima za nokte.



Lakovi obećavaju sjajnu završnicu poput gela, dugotrajnost i lako nanošenje poput običnog laka sa širokom, pljosnatom, polukružnom četkicom. Nije potrebna upotreba lampe. Dolaze u prepoznatljivoj essence bočici od 8ml.


Suše se veoma brzo. Sa jednim slojem možete dobiti potpunu prekrivenost, a sa drugim još intenzivniju boju. Traju 3-4 dana, ali sa bazom i nadlakom se neće skinuti sa noktiju i do 7 dana. Odnos cijene i kvaliteta je zaista opravdan.


11 4 ever young

13 forgive me

22 I <3 my blue jeans

37 serendipity

38 love is in the air

49 turn the lights on!

52 amazed by you


Kao što sam već pomenula u favoritima proljeća, moj omiljeni lak iz ove omanje essence kolekcije je 18 love is in the air. Divna žuta nijansa. Prava proljećna.

Lak koji mi se najmanje dopada je 49 turn the light on! Da se ne lažemo- ovaj metalik svijetlo zeleni lak sa sitnim šljokicama izgleda divno na noktima, ali skinuti ga je prava patnja. Dok se ostali skidaju veoma lako, bukvalno vam je potreban jedan tufer i jako malo acetona, na skidanje ovog laka ja potrošim pola bočice acetona i mnogo više vremena.

Sve u svemu, essence lakovi su veoma povoljni za rezultat koji dobijate. Toplo ih preporučujem svima. :-)


DA LI VI KORISTITE ESSENCE GEL LAKOVE? KOJA JE VAŠA OMILJENA NIJANSA?

Нема коментара:

Постави коментар