24. 8. 2017.

Favoriti ljeta

Zdravo svima i dobro došli na moj blog!
S obzirom da vec dva mjeseca nisam pisala o favoritima, danas vam predstavljam favorite ovog ljeta!




O nekim proizvodima ste već čitali na mom blogu, ali pošto su bili dosta voljeni i korišteni ovo ljeto, odlučila sam da ih ipak opet pomenem. :-)
Pa da krenemo...



Prvi favorit su Catrice Infinite Shine sjajevi za usne! Ne mogu da kažem da ne volim mat ruževe, ali mnogo su mi draži sjajevi za usne. Ovi Catrice su pun pogodak! Posjedujem tri nijanse i obožavam ih. Puna pigmentacija, postojanost odlična, a ne klize sa usana i nisu previše ljepljivi.



Eveline maskara je moj All Time favorit. Jedina maskara kojoj se vraćam. Volim ja da probam i druge maskare, ali ova mi je omiljena. Ima tanku silikonsku četkicu, te fino raščešlja i da volumen mojim trepavicama.
Golden Rose mat tečni ajlajner u kraljevsko plavoj boji je idealan za ljeto. Lako se nanosi, dovoljan je tanak sloj za punu pigmentaciju proizvoda. Ako nanesete više od jednog sloja, onda se može desiti da ajlajner popuca. Lijepo istakne oči, tako da sam ga obožavala.



Artdeco bronzer sam dobila na poklon u junu i od tad ga neprekidno koristim. Dvije nijanse preko dana pomješam zajedno i nanesem kao bronzer, dok za veče iskoristim tamniju nijansu za konture, a svijetliju kao bronzer.
SleekMakeup paleta hajlajtera je nešto najdivnije što posjedujem. Hajljatere inače mnogo volim, a ova Soltice paleta je idealna i odlično se uklapa u svaki makeup.



Iako inače uvijek imam gel na noktima, ovo ljeto sam odlučila da nokte samo ojačam gelom, a preko da mažem lak. Jer imam mnogo lakova, a slabo ih koristim. I pored tih svih lakova, ja sam uglavnom koristila ova dva. Ovo je moj prvi Essie lak i pored toga što je ovo divna duo-hrom nijansa, veoma je kvalitetan. Ne krza se sa noktiju, čim ih pokvasim, već traje i po 7 dana.
Catrice lak mi nešto manje traje na noktima, ali je nijansa top.



Avon naturals linija proizvoda mi je ok. Nije nešto najbolje iz Avona što sam probala, pa sam i izbjegavala ove proizvode.
A onda sam dobila set koji se sastoji od losiona, spreja i gela za tuširanje od vanilije i sandalovine.  Miris – savršen. Hidratacija – odlična! Sprej mi uopšte ne isušuje kožu, već fino osvježava (njega uglavnom nosim u torbi, ako znam da ću cijeli dan biti van kuće). Planiram da probam još par ovakvih setova, jer stvarno imaju jako dobre kombinacije mirisa.



O Byphasse dnevnoj kremi sam vam već pisala. Jako dobra krema za žene 20ih godina sa zaštitnim faktorom. Moja je pri kraju, pa planiram ponoviti kupnju iste.
Avon True nutra effects ulje za skidanje šminke. Uhh. Avon nikad ne omane sa novim proizvodima. Oduševljena sam! Tako lako skine šminku, a ne umasti lice. Uskoro ću objaviti i detaljnu recenziju ovog proizvoda.



Baleine dezadoranse koristim već godinama. Svi su mi podjednako dobri, samo ovisi o mom raspoložeju kad ih kupujem koji miris mi trenutno odgovara. Ovaj miriše na dječije žvake. Jako slatkast miris, ali mi se baš sviđa (inače ne volim previše slatkaste mirise).
I naravno Attraction. Omiljeni parfem već par mjeseci. Jak i intezivan, dugo se zadržava na tijelu i odjeći. Imam već dva komada u zalihama. Ništa više ne treba da kažem. :-)

To bi bilo to što se tiče mojih ljetnih favorita. Recite mi, dijelimo li neke favorite? Koji su bili vaši favoriti ovog ljeta?

Čitamo se uskoro, a do tada, šaljem vam pusee :-*

2 коментара:

  1. Svidja mi se post i tvoj odabir letnjih favorita, prvi put vidim ovu byphasse kremu i mogu ti reci da me je bas zainteresovala i mislim da ce mi ona biti sledeca.

    http://dontleavehousewithoutperfume.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala! :-)
    Pisala sam vec i recenziju o byphasse kremi. Procitaj i probaj je, jako je dobra. Hvala sto me pratis! :-*

    ОдговориИзбриши