6. 6. 2016.

ESSENCE: OLOVKE ZA USNE

Zdravo! :-)


Danas vam pišem o, po meni (a i mnogim drugim blogerkama), najboljim drogerijskim olovkama za usne.



Dolaze u pakovanju od 1g identične boje kao i sama olovka.
Mekane su i mazive, ali ne previše, te ne pucaju dok ih koristite, niti stvaraju grudvice. Na usnama ostavljaju jednaku boju. Tokom višestrukog oštrenja, ni jedna mi nije pukla.


Olovke imaju mat završnicu. Moguće ih je nositi samostalno, u funkciji ruža (samo bi trebalo da dobro pripremite usne nekim balzamom), kao i u kombinaciji sa drugim ruževima.


Što se tiče trajnosti, kada se koriste samostalno, u ovisnosti od toga šta jedete i pijete, trajaće vam oko 4h, ali i kada počne da spada, boja spada ravnomjerno, tako da ni to neće izgledati ružno na usnama.
Kada ih koristite u kombinaciji sa drugim ruževima, produžiće trajanje tim ruževima, neće im dati da se razliju sa usana i trajeće oko 6h.


Olovke koje ja trenutno posjedujem su u nijansama:
15 honey berry – predivna, ciklama-ljubičasta nijansa.
14 femme fatale – crvena nijansa, sa hladnijim podtonom.
12 wish me a rose – topla nježno roza nijansa.

Definitivno ne planiram da se zaustavim na kupovini samo ove tri nijanse, ali ostale su često rasprodane, ili nema baš one koju ja želim.

Cijena: oko 2km, može se pronaći u svim drogerijama koje prodaju essence proizvode.


KAKVI SU VAŠI UTISCI O OVIM OLOVKAMA? KOJE NIJANSE POSJEDUJETE?




2 коментара:

  1. Divne olovcice, ja ih bas volim, i imam skoro sve nijanse. :-)
    Meni je 6 omiljena.
    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ove olovkice jos uvijek probala, al one long lasting od Essence su predivne.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши