9. 10. 2017.

KIKO Noviteti

Zdravo svima i dobro došli na moj blog!

Danas vam pišem još jedan post o novitetima, a ovog puta riječ je o Kiko stvarčicama koje mi je donijela prijateljica iz inostranstva.
Ja sam odabrala par (meni zanimljivih) proizvoda, a nadam se da će se svidjeti i vama!



Pa da krenemo...


Prva je trio paleta za lice koja sadrži bronzer, rumenilo i hajlajter u nijansi 03 Seductive Allure. Ono što me je najviše privuklo u ovoj paleti je ovo predivno ciklama-ljubičasto rumenilo. Nemam ništa slično u svojoj kolekciji (tješim se tim svaki put kad mi se svidi proizvod kojeg već imam u minimum 10 primjeraka :D). Bronzer mi je okej, ne vuče previše na narandžasto. Hajlajter je prepun zlatnih šljokica. Divan, divan! Paleta je koštala, čini mi se, 3.95 eura (bila je na ludom sniženju).



Sledeći proizvod je korektor u olovci u nijansi 03 Honey. Na vrhu ima malu četkicu sa kojom se fino proizvod raspoređuje na mjestima gdje treba, a na dnu dugme koje kad klikneš, proizvod se pojavi na četkici­. Za sad mi se čini kao ok, detaljnija recenzija će biti kad malo više isprobam ovaj proizvod. Njegova cijena je 7.95 eura.



Sledeći proizvod je Smart Fusion olovka za usne u nijansi 524 Peony Violet. Mnogo mi se dopada, lako je raditi a njom, fino je kremasta. Cijena je 2.5 eura.



I za kraj, moj omiljeni Kiko proizvod, a to je ruž čija je nijansa 11 Ink Blue iz Metal kolekcije. Pošto imam stvarno mnogo ruževa, što mat, što „običnih“, a prosto sam morala da posjedujem i jedan Kiko ruž, odlučila sam se za ovu neobičnu nijansu. Nije baš nosiva, i naravno da nije za svaki dan, ali poslužiće bar za neke editorijale i lijepe slike na instagramu. :-)
Njegova cijena je na sniženju bila 4,15 eura.

Eto, to su bili moji mali slatki Kiko noviteti.

Nadam se da vam se svidio post. Do idućeg čitanja, šaljem vam puse!


DA LI VI IMATE U SVOJOJ KOLEKCIJI NEKI KIKO PROIZVOD? ŠTA MI PREPORUČUJETE DA PROBAM?

Нема коментара:

Постави коментар