19. 5. 2017.

AVON: Serum za kosu sa arganovim uljem

Zdravooo! Dobro došli na moj blog! :-)

Danas vam pišem o Avonovom serumu za kosu sa arganovim uljem iz linije Advance TECHniques.



Dakle, dolazi u maloj providnoj bočici od 30ml, sa pumpicom koja je dodatno zaštićena plastičnim čepom.

Sam proizvod je žućkaste boje, srednje guste strukture, divnog mirisa koji se na mojoj kosi zadrži bar jedan dan.

Ovaj serum hrani i njeguje oštećenu i suhu kosu, zaglađuje ispucale vrhove, te je čini zdravom i mekom na dodir.



Arganovo ulje je veoma korisno za kosu jer sadrži velike količine hranljivih materija, uključujući vitamin E i masne kiseline. Može da hidrira tjeme, odlično uklanja perut, podstiče rast zdrave i jake kose, koristi se i za liječenje ispucalih krajeva, lijepo ukroti kovrdžavu kosu, pruža sjaj kosi, te je čini lakšom za rukovanje. Sam vitamin E, koji se u velikim količinama nalazi u ovom ulju, sadrži antioksidante, koji pomažu povećanju ćelija i doprinose rastu zdrave kose.


Dugo sam koristila čuveni zeleni serum za kosu iz Avona, ali sam odlučila da probam i ovaj. Iskreno, ne vidim baš neku veliku razliku između ta dva seruma, oba mi podjednako odgovaraju.

Nakon svakog pranja, malo prosušim kosu, a zatim istisnem 2-3 pumpice ovog seruma na dlanove i prvo ga stavim na vrhove kose, a zatim sa ostatkom proizvoda lagano prstima pređem preko kose od tjemena do vrhova. Fino mi zagladi kosu, a pošto mi je kosa jako gusta, ovaj serum je veoma dobro smiri. Kada osušim kosu, ako se slučajno desi da mi štrče dlake (ili što bih ja rekla „svaka dlaka svoju politiku vodi“), istisnem još jednu pumpicu seruma na dlanove, i lagano je rasporedim po kosi. Opet kažem, pošto mi je kosa izrazito gusta, lako upije sav serum sa dlanova, tako da mi ne ostavlja ruke masnim, a i ako se to desi, lako se ispere.

Preporučila bih ga svima, arganovo ulje sigurno neće naškoditi zdravoj kosi, samo će je sačuvati od pucanja vlasi i održavati lijepom i zdravom, naročito onima sa suhom kosom, ispucalim vrhovima. Lagano je za korištenje, malo proizvoda je dovoljno da vam kosa blista. :-)

Možete ga pronaći u Avonu, po izuzetno niskim i povoljnim cijenama.

Do idućeg čitanja, šaljem vam puseee :-*


Dođite da se družimo na fb stranici Beauty Kutak Maja, kao i instagramu majchymg.

2 коментара:

  1. Анониман20. мај 2017. 12:02

    Koristim vec jedan njihov serum, odlican je, ovaj jos nisam probala ^_^ Odlicne fotografije... :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ОдговориИзбриши