18. 7. 2017.

GIVEAWAY Beauty Kutak Maja ZAVRŠENO



Zdravo svima i dobro došli na moj blog!

Kao što sam najavila juče na instagramu, danas vas nagrađujem!

Razlog nagrađivanja je: HVALA ŠTO ME PRATITE! HVALA ŠTO ME PODRŽAVATE! HVALA ŠTO VAS JE SVE VIŠE!

Za vas sam spremila jedan paketić u kojem možete pronaći: Planet Spa eliksir za kupku, 2 duo sjenke za oči, maskaru, olovku za oči, ruž za usne, sjaj za usne i 3 laka za nokte.

Ispod fotografija možete pronaći pravila učešća u nagradnoj igri!







NAGRADNA IGRA VAŽI SAMO ZA BOSNU I HERCEGOVINU! (kao i sve osobe koje žive izvan BiH, a imaju adresu slanja u BiH).

PRAVILA NAGRADNE IGRE:
-Da me pratite na instagramu majchy.mg
-Da lajkujete moju fb stranicu Beauty Kutak Maja
-Da u komentarima ispod ovog posta ostavite ime vašeg instagram profila, kao i ime koje koristite na fb (da bih mogla provjeriti prva dva koraka)

Takođe, možete mi u komentarima ostaviti sugestije, kritike, pohvale, o čemu biste volili da pišem, kakvi postovi vam se dopadaju. (nije obavezan korak u ispunjenju pravila nagradne igre).

BIRAM SAMO JEDNOG POBJEDNIKA!

POBJEDNIK JE NEVENA TOMIĆ!

Nagradna igra će trajati do 30.07.2017. kada ću pobjednicu izabrati putem random.org programa. Ime ću istog dana objaviti na instagramu, fb stranici, kao i novom postu na blogu!
Nadam  se da vam se poklon dopada! Želim vam puno sreće u nagradnoj igri i uskoro očekujte još mnogo ovako malih iznenađenja, ali na različitim društvenim mrežama!

Šaljem vam mnogo pozdrava i poljubaca!

6 коментара:

  1. Fb-Slavica Milovanovic
    inst-slavicamilovanovic90
    Sve je super...i da nas je sto vise 😍

    ОдговориИзбриши
  2. Фб: Драгана Тодоровић Новковић
    Инстаграм: dragana_novkovic

    Похвала много, критика нимало. Само напријед! :-*

    ОдговориИзбриши
  3. FB: Nevena Tomić
    Instagram: @nevartsign

    Pohvale idu fotografijama i ilustraciji (samo ilustraciji, na cover-u), a o kritikama nećemo. :D
    Sretno u daljem radu.

    ОдговориИзбриши
  4. fb : Andrea Đurić
    inst : djuricandrea

    ����⭐������

    ОдговориИзбриши
  5. Baš lepa nagrada, srećno svima! Novi post i kod mene na blogu http://shoppingholicarka.com/mene-treba-vezati/
    FB Stanislava Bošnjakov
    Inst. woow_kozmetika

    ОдговориИзбриши
  6. Super izbor za poklone! Želim ti puno uspeha u daljem radu, samo tako nastavi �� FB: Aleksandra Micić; Insta: ana__micic

    ОдговориИзбриши