14. 7. 2016.

Noviteti #1

Zdravo! :-)

Ovaj post kasni već dvije sedmice zahvaljujući ispitnom roku. Ali dobro, šta je, tu je. Bitno je da se opet družimo.

Dakle, danas vam pišem o mojim novitetima u šestom mjesecu. Novitete petog mjeseca sam objavila na instagramu. i mislila sam da i dalje ih samo tamo objavljujem, ali pošto volim da čitam na drugim blogovima postove ovog tipa, riješila sam da i ja napišem jedan takav, pa da vidimo kako će to ići. :-)




Ove novitete sam podijelila u par grupa, pa ću vam usput napisati par riječi o njima, odnosno moj prvi utisak, jer sam ih već probala.


Balea losion za tijelo 500ml- Ovaj losion sam dobila od DM-a. Lako se razmazuje, upijanje traje 2-3 minute, ne ostavlja bijeli film na koži. Miriše mi na čisto, na bebe. :-)
Avon care univerzalna krema 400ml- Ja nju koristim i za lice i za tijelo. Divan osvježavajuć miris kamilice,brzo se upija, pri tom je veoma blaga, a koža poslije nje je nježna i mekana. Sa njom se mackam non-stop.
Cherish parfemski sprej za tijelo 75ml- Divan cvijetni miris, gdje dominira orhideja. Mnogo volim parfemske sprejeve, jer nisu mnogo jaki, odnosno brzo izlape, ali ne skroz, tako da ostave veoma blag miris na koži. Dopada mi se.


Afrodita blanš i hidrogen za kosu bez amonijaka- Volim da često mijenjam frizuru, to najčešće radim sama, tako da sam ovaj put odlučila da je posvijetlim, a u tome mi je pomogla afrodita. Ovi proizvodi su mi minimalno oštetili kosu, tako da sam prezadovoljna njima.
Sprej za UV zaštitu kose Avon Advance Techniques- Pošto sam već posvijetlila kosu, ovaj proizvod će mi pomoći da je zaštitim(nadam se), bio je samo 5.9km, pa sam odlučila da ga kupim. Isprobala sam ga, i ok mi je. Jedino što mi smeta je prejak miris, ali on stvarno jako brzo ispari, što je odlično.
Twirly gumice za kosu- Gumice za kojima je poludio svijet. Ja sam svoje kupila u Dea Cosmetics-u. Dolaze tri u pakovanju, ima ih raznih što se tiče boja, ali sam se odlučila za providne. Kako imam jako gustu kosu, često me boli glava, ako jako stegnem gumicom(a drugačije ne mogu, jer mi neće držati kosu na mjestu). Ove gumice su prosto savršene, drže mi kosu na mjestu, mogu razne frizure sa njima da pravim, a pritom mi neće pokvariti teksturu, niti izlomiti kosu.
Ebelin četka za kosu- Jedina četka sa kojom mogu svoju gustu kosu raščešljati, a da je ne počupam. Na prošloj sam slomila dršku, tako da je bilo vrijeme za novu. A da, sviđa mi se i ova jako tirkizna boja.


Avon hidratantni sprej za lice sa alojom- Već sam pisala recenziju ovog spreja, možete je pročitati ovdje. Ovo je druga bočica, a mislim da ću uskoro i treću da naručim. Ovo je idealno za ove vruće dane.
Avon magix prime and set spray- Potrošila sam dvije bočice starog avonovog fiksatora i bila sam oduševljena. Međutim, kad sam probala ovaj prajmer i fiksator u jednom, tek sad sam oduševljena. Uskoro ću napraviti usporednu recenziju starog i novog fiksatora.


Makeup revolution contour palette- Uh. Čekala sam ovu paletu jako dugo. Isplatilo se. Sa njom uradim full makeup, bez da koristim druge proizvode(osim maskare i ruža).
Avon četka za konturisanje- Divna. Dovoljno gusta, mekana, dobro se ponaša pri pranju. Ma divna.
Rimmel stay matte- Samo ću reći: nije džaba toliko hvaljen.


Essence lipliner 06- Essence olovke su najbolje drogerijske olovke, i svaki put kad naletim na novu boju, ja je kupim. Jeftine, a dobre. Recenziju od drugim essence olovkama možete pročitati ovdje.
Aura matte tečni ruž 613- Divna boja,tekstura,trajnost. Uskoro recenzija.
Essence gel za obrve- Hitno mi je trebao neki, a u lokalnoj parfimeriji su imali ovaj, tako da sam ga kupila. Imam jako neposlušne obrve, a ovaj gel ih ne smiri baš najbolje. Nisam baš oduševljena.
Avon ColorTrend ruž u nijansi neon orchid- Kremast, divna boja i tekstura, nije nešto postojan, ali je opravdao svoju cijenu (oko 3km).
Avon ColorTrend bijela olovka za oči- Svima treba jedna bijela olovka za oči. To je sitnica koja „začini“ svaki makeup.


Raspisala sam sam se duže nego što sam mislila, ali nadam se da sam se odužila za ovo vrijeme dok me nije bilo. 
Do idućeg čitanja, posjetite i lajkujte moju fb stranicu, zapratite me na instagramu i pinterestu. Ljubim vas! :-)








5 коментара:

  1. Super post!Imam Aura mat 613,fenomenalan je!
    Super ti je blog,novi sam clan,uzvrati ako zelis..znaci mi 😍
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Avon Care kremu imam i obozavam je, odlicna je i vrlo prakticna. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam mnogo proizvoda koje si navela u postu, na neke sam i zaboravila tako da ću im se ponovo vratit. :)

    Zadnji post mi je bio recenzija STAY MATTE puder pa ako želiš pogledaj http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/rimmel-stay-matt.html, uživaj u novitetima :*

    ОдговориИзбриши