1. 8. 2017.

AVON: Avon True Perfectly Matte ruževi

Zdravo svima i dobro došli na moj blog! :-)

Danas vam pišem o Perfectly Matte liniji ruževa iz Avona.





Prvobitno, u Avonu je izašla kolekcija od 15 nijansi Avon True Perfectly Matte ruževa, međutim, skoro je dopunjena sa još tri nijanse.

Dolaze u mat crnom pakovanju i imaju 3.6 grama.

Pakovanje prve linije je imalo plastični prozorčić na kojem ste mogli vidjeti nijansu, dok je pakovanje novih ruževa potpuno mat crno. U tome je i jedina razlika između njih.

Tekstura im je izuzetno nježna i prijatna, jako su mazivi. Veoma su kremasti. Mogu se mazati u više slojeva.

Završnica im je mat. A ipak su ugodni na usnama i ni malo ih ne isušuju.

Iako su mat, preslikavaju se na ruku, čašu, cigaretu. A opet dosta traju na usnama. mogu da prežive piće, ali ne i neko masnije jelo. :-D
Kad se skidaju, skidaju se ravnomjerno sa usana i ne ostavljaju grudvice. Tako da i kada ponovite premaz, nema ljuštenja.

Imaju neki blag miris, koji ne osjaćate na usnama, eventualno dok ih nanosite.
Pigmentacija im je sasvim okej. Dovoljan je jedan sloj za punu boju na usnama.

Ja posjedujem 3 nijanse (dvije iz stare, i jedna iz dopunjene linije).





Te nijanse su:
Marvelous Mocha- Topla smeđa nude nijansa. Ili što bih ja rekla- karamela. :-)
Pure Pink- Breskvasto roze toplija nijansa.
Rouged Perfection- Mješavina prve dvije nijanse.





Kad bih morala da se odlučim za jednu od ove tri, stvarno ne bih mogla. Dešavalo mi se čak da u torbici nosim sva tri ruža, pa ih kroz dan mijenjam.
Mada, prvi koji sam kupila je bila nijansa Marvelous Mocha, i toliko je nisam skidala, da je ovo drugo pakovanje koje trošim. :-)

Pored toga što su divni, i stvarno vrijedni pažnje, ovi ruževi imaju i super cijenu. Mogu se pronaći u Avon katalozima i za 5.90km.

Nadam se da vam se svidio post!
Hvala što me čitate! Do idućeg puta, šaljem vam puseee :-*

Dođite da se družimo na mom instagram profilu majchy.mg, kao i fb stranici Beauty Kutak Maja


KOJE VI NIJANSE PERFECTY MATTE RUŽEVA OBOŽAVATE?      

2 коментара:

  1. Avon ruzevi su jedni od najboljih koje sam probala. Njihov izbor nijansi je super. A videla sam da su dopunili sa jos tri nijanse kolekciju. Nijanse koje ti imas su bas po mom ukusu😊

    http://mirjanasite.blogspot.com

    ОдговориИзбриши