8. 9. 2017.

Avon True NutraEffects Miracle Glow ulje za čišćenje lica

Zdravo svima i dobro došli na moj blog!

Danas vam pišem o novom Avonom Miracle Glow ulju za čišćenje lica iz linije Nutra Effects.




Ulje dolazi u plastičnoj ambalaži od 125ml sa otvorom na vrhu koji je zaštićen čepom na odvrtanje.


Kao što samo ime kaže, proizvod je uljane teksture i blijedo žute boje.

Ovo Miracle Glow ulje je namjenjeno svim tipovima kože. Osim nečistoće sa lica, uklanja i višak sebuma, te sprječava njegovo pretjerano lučenje.
Veoma je nježno i u dodiru sa vodom poprima teksturu mlijeka, te izvlači sve nečistoće iz pora. Lako se ispira i ostavlja kožu čistom. Ne masti dodatno kožu.


Sadrži ulje babassu palme- koje podstiče proizvodnju kolagena, ulje marakuje- koje podstiče proizvodnju elastina, ulje marule- koje umiruje kožu, ulje zelene kafe- koje hidrira kožu, kao i laneno ulje- koje jača zaštitnu barijeru kože.


Ovo ulje koristim već nekih mjesec dana i veoma mi se sviđa efekat. Lagano skida šminku. Ja lice prvo nakvasim toplom vodom, a zatim utrljam malo ulja i isperem. Iako nije preporučeno da se sa ovim uljem skida šminka sa očiju, ja sam isprobala i to. Malo su me peckale oči, ali nije ništa strašno, uglavnom, bilo je djelotvorno-skinulo je čak i maskaru. Međutim, osim tog blagog peckanja, nikakve druge iritacije, niti crvenilo mi nije izazvao ovaj proizvod.

Definitivno je vrijedan pažnje i kupovine, ali vam ne bih preporučila da ga koristite u predjelu očiju.

Hvala što me pratite, do idućeg posta, šaljem vam puse! :-*

JESTE LI PROBALE OVO ČAROBNO ULJE IZ AVONA? KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Нема коментара:

Постави коментар