17. 9. 2017.

Noviteti #3

Zdravo svima i dobro došli na moj blog!




Danas vam predstavljam novitete koje sam kupila u poslednjih par nedelja.
U suštini, mnogo više je preparative, nego dekorative. Ljetos sam iz inostranstva nabavila dosta šminke, ali nisam o tome pisala, jer te stvarčice ne možete nabaviti kod nas.


Pa da krenemo. :-)


Avon Senses kupke su jedine koje koristim poslednjih godinu dana. Veoma su povoljne, a imaju divan miris koji se zadržava duže vrijeme.
Reflection je moja omiljena, a kupila sam Harmony i Divine Time da probam. I sviđaju mi se.


Zatim, 5 takođe Avon proizvoda iz Nutra Effects linije za njegu lica.
A to su: matirajući tonik, micelarna voda (mislim da mi je ovo 4 pakovanje, odlična je),  osvježavajući gel za čišćenje lica, piling za lice i pjena za pranje lica. O ovim proizvodima uskoro detaljna recenzija na blogu. :-)


Avon liniju za njegu kosu Advance TECHniques sam tek počela isprobavati. Do sad sam koristila njihove serume za kosu, maske za kosu, šampon za suho pranje kose, kao i sprej za zaštitu od toplote. Sad sam kupila i šampon, regenerator, dvofazni tretman u spreju za njegu kose, kao i sprej za ravnanje kose. Već sam isprobala, i mogu reći da sam vrlo zadovoljna.
Na poklon sam dobila i Garnier Fructis masku za obojenu kosu. Nisam još isprobala, ali uskoro ćete čitati moje utiske i o ovom proizvodu.


Avon silky Soft Musk novi parfem mi je ok. Ima note maline, ljiljana i mošusa. Nije previše jak, zadržava se na koži dugo.


Clearskin Avon proizvodi me nikad nisu privlačili. Međutim, izašli su u novom pakovanju, sa nekim dodatnim proizvodima, pa sam odlučila da probam ovu crnu mineralnu masku.
Anew BB krema je divna, lagana kremica, koja fino zagladi kožu i ima blago prekrivanje. Koristila sam je svega dva puta –jednom čak i kao prajmer. Uskoro pišem o njoj, veoma dobar proizvod.


Naravno da sam morala da kupim i probam sheet maske, odnosno Balea tuchmaske. U DM-u koji sam ja posjetila na stanju su imali samo ove dvije, a planiram da kupim sve Baleine koje nađem, pa da vam pišem svoje prve utiske o njima. :-)


I od dekorative imam samo ova tri nova proizvoda.
Gabrini ajlajner u metalik bordo nijansi. Volim ajlajnere u boji, vidjela sam da Gabrini ima divnih nijansi, pa sam uzela jednu da probam.
Flormar sjaj za usne mi je odličan. Veoma dobra pigmentacija i trajnost za jedan sjaj za usne.
I za kraj, mogu reći „kultni“ Essence liquid ink ajlajner. Jako dobar i prezan ajlajner.

Toliko od mene za sada. Nadam se da vam se svidio post!

Do idućeg puta, šaljem vam puse! :-*

Нема коментара:

Постави коментар