11. 4. 2016.

AVON: Četkice za make up

Follow my blog with Bloglovin
Zdravo :-)

Danas vam pišem o dvije relativno nove četkice iz Avona.
Riječ je četkici za precizno nanošenje tuša (ja sam joj našla drugu namjenu, o čemu možete pročitati u nastavku posta) i dvostranoj četkici za oči (kosa četkica za precizno nanošenje tuša za oči, obla za sjenku za oči).


Obe četkice imaju čvrstu mat crnu dršku, lijepo izgl
edaju, a prije svega veoma su praktične. Napravljene su od dvobojnih sintetičkih vlakana. Nemaju nikakav poseban miris.
Tokom prvog, a i sledećih pranja ni jedna dlačica nije ispala. Veoma brzo se osuše i spremne su za dalju upotrebu.


Četkica za nanošenje tuša za oči.
Ovu četkicu ja koristim za popunjavanje obrva. Veoma je precizna, i sa njom mogu lijepo da doziram sjenku za obrve i da je nanesem tačno tamo gdje treba. Neće kupiti previše proizvoda, a lijepo će ga prenijeti na same obrve.


Dvostrana četkica za oči.
Kosu četkicu koristim za nanošenje gel ajlajnera. Divno i precizno ga nanese. Više volim ajlajnere u olovci, ali sa ovom četkicom mogu čak i preciznije da nanesem ajlajner (iako sam bila ubijeđena da je to neizvodljivo, bar kod mene). Otkad sam kupila ovu četkicu, totalno sam zapostavila tečne ajlajnere. :-)
Takođe, ako ne želim previše napadnu šminku, sa ovom četkicom lijepo mogu da izvučem „ajlajner liniju“ sa nekom neutralnom sjenkom za oči. Neće uzimati previše proizvoda i lijepo će je prenijeti na kapak.
Druga strana četkice, takozvana „pencil“ četkica je moja omiljena precizna četkica. Divna je za donji kapak, može čak i lijepo da izblenda sjenku. A ako pak želite jake linije, i to vam ova četkica može pružiti.
Najčešće je koristim za pregib oka, da malo produbim pogled, kao i za hajlajt suznog kanala.
Takođe sa ovom četkicom volim da pravim popularni „cut crease“. I za to je idealna.

Ne znam šta više da kažem o ovim četkicama, a da ih ne nahvalim previše, iako to stvarno zaslužuju. Znam da se sigurno neću zaustaviti na kupovini samo ove dvije. Polako i druge Avonove četkice dolaze na red. :)

Cijena: Regularna cijena obe četkice posebno iznosi 8km, ali one variraju od brošure do brošure, možete ih pronaći na idealnim sniženjima.


DA LI VI KORISTITE AVONOVE ČEKTICE ZA ŠMINKANJE?




Нема коментара:

Постави коментар