18. 4. 2016.

ESSENCE: SHAPE YOUR FACE (CONTOURING PALETTE)

Zdravo! :-) 
Danas vam pišem o relativno novom proizvodu mog omiljenog drogerijskog brenda Essence. Čim sam ugledala ovu paleticu za konturisanje na polici, ruka je sama poletjela prema njoj. :-)




Paletica dolazi u providnom, plastičnom pakovanju od 14g. Veoma je čvrsto i praktično (može da stane u svaku torbicu), bez ogledala, koje inače smatram nepotrebnim dodatkom u paletama ovog tipa.
Paleta je podijeljena na tri dijela. Prvi je bronzer, drugi hajlajter i treći rumenilo.
Tekstura svih proizvoda je meka i svilenkasta, lako se nanose. Trajnost je ok. Pigmentacija je različita kod svakog proizvoda, te ću vam u nastavku posta malo više reći o svakom od njih.


Bronzer je moj favorit u ovoj paletici. Dobro je pigmentisan i lako je raditi sa njim. Lijepo se nadogradjuje i blenda. Ima mat završnicu. Nijansa je topla braon, sa blagim narandžastim podtonom. Mom tenu i koži odgovara, te sa njim dobijem jako lijepe i blage konture.
Hajlajter nije ništa posebno. Bež nijansa i blago satenska, više mat završnica. Loša pigmentacija (na swatchevima koje možete vidjeti ispod, bronzer i rumenilo sam nanijela jednom, dok sam hajlajter morala više puta da pređem, da bi se bilo šta vidjelo). Ne daje nikakav sjaj licu (a ja to očekujem od hajlajtera). Pokušala sam da ga koristim na mjestima gdje lice posvijetlim koretorom (podočnjaci, između obrva, vrh nosa, brada) ali ni tu ništa specijalno nije uradio. Mislim da je ova paleta mogla da prođe i bez njega.
Rumenilo narandžaste nijanse sa mnogo zlatnog sjaja. Srednje pigmentacije, i može se nadograditi. Lijepo se blenda. Inače više volim blago rozikasta mat rumenila, a ovo je potpuna suprotnost. Ipak, sviđa mi se. Daje lijep sjaj mom licu, i mislim da će biti idealno za ljeto.


Na kraju - ova paleta nije loša. Bilo bi dobro da su sjaj iz rumenila zamijenili mat završnicom iz hajlajtera. Ali, svejedno, mogu da pronađem način da iskoristim i hajlajter, bar kao podlogu za sjenke, tako da nije velika šteta.
Kada bih vratila vrijeme, opet bih je kupila! :-)


Cijena: 8.45km, kupljena je u CM-u.

KAKO SE VAMA DOPADA OVA PALETA ZA KONTURISANJE?

Нема коментара:

Постави коментар