24. 5. 2017.

AVON: Magix HD puder u prahu

Zdravo svima! Dobro došli na moj blog!

Danas vam pišem o Avonovom Magix HD puderu u prahu iz nove Mark. linije proizvoda.



Dolazi u providnoj, plastičnoj ambalaži sa bijelim poklopcem. Posjeduje i dio koji okretanjem može da zatvori rupice na koje izlazi sam proizvod, što je veliki plus, jer njim ustvari određujete količinu pudera kojeg će te koristiti. A i ako vam ispadne, nema bojazni da će te izgubiti sav proizvod.
Mark. linija ima jaku lijepu crno-bijelu ambalažu, jednostavnu, a kvalitetnu.



Ima 9g proizvoda, koji je bijele boje i neutralnog mirisa. Fino i sitno mljeven prah.


Ovo je transparetni puder koji nema pokrivnu moć, ali lijepo fiksira i maksimalno produžuje trajnost šminke. Veoma dobro matira i kontroliše višak masnoće. Ne mijenja boju podloge, te izgleda prirodno i prozračno.
Volim da ga koristim i za „baking“, ali samo na poručju ispod očiju. Nanesem ga u debljem sloju makeup spužvicom, blago ga utisnem na već stavljen korektor. Nakon par minuta sa četkicom na kojoj imam malo pudera skinem višak pudera. Lako se skida taj višak, ne ostavlja mi bijeli trag. Ne izgleda cakey, fino mi zagladi kožu i umanji vidljivost pora.


Meni ovaj puder nije izazvao nikakve probleme na licu. Savršeno mi odgovara i rado ga koristim!

Možete ga pronaći u Avon katalozima.

Dođite da se družimo na mojoj fb stranici Beauty Kutak Maja, kao i instagramu majchy.mg.

Do idućeg čitanja, šaljem vam puseee :-*


DA LI STE PROBALE OVAJ MARK. PROIZVOD? KOJE JOŠ MARK. PROIZVODE MI PREPORUČUJETE?

Нема коментара:

Постави коментар