31. 5. 2017.

Favoriti maja

Zdravo svima! Dobro došli na moj blog! :-)
Danas vam pišem o proizvodima koje sam obožavala u mjesecu maju!




Pa da krenemo.. :-)


Moj prvi favorit je naravno Avonovo Nutra Effects lagano ulje za lice o kom sam već pisala recenziju. Ne mogu da zamislim dan bez njega. Otkako sam ga kupila, postao je dio moje večernje njege lica i od tad ga redovno koristim. Takođe, kad se šminkam, uvijek kapljicu-dvije stavim na beauty blender, jer da mi tako puder ljepše ”sjedne” na kožu.



Drugi favorit je Balea roll-on za područje oko očiju. Košta oko 5-6km i možete ga pronaći u DM-u.
Ovo je roll-on koji sadrži vodu i ekstrakt morske alge. Ima metalnu kuglicu, koja meni izuzetno prija. Fino mi “rashladi” i smanji otečenost ispod očiju. Ne mogu reći baš da ukloni podočnjake skroz, ali ih definitivno umanjuje.
Uskoro vam pišem detaljnu recenziju ovog proizvoda.

Pređimo na šminku. :-)
Rozi tonovi mi baš prijaju ovog proljeća, što možete zaključiti iz moja naredna tri favorita.



Essence paleta All about roses za koju sam i zaboravila, ponovo je ubačena u skoro svakodnevnu rutinu šminkanja (kažem skoro svakodnevnu, jer se ne šminkam svaki dan). Prošle godine sam već pisala recenziju ove palate i to možete pročitati ovdje.



Sledeći favorit je Aura tečni mat ruž u nijansi 613 Good Vibes. Nježno rozikasto-lila nijansa. Fino se ponaša na usnama, idealan za dan, ali i za noć. Recenziju ovog ruža možete pročitati ovdje.


Avon true rumenilo u nijansi Luminus Blush je divno, nježno rozikasto rumenilo. Moja omiljena nijansa. Sadrži sitan šimer u sebi, koji i nije tako vidljiv kad ga nanesete na lice. Veoma fin i suptilan. Lako se blenda i stapa sa ostalim proizvodima.



I poslednji favorit za mjesec maj je Dontodent konac za zube. Mnogi koriste konac, ali postoje i ljudi koji misle da im konac nije neophodan. Skoro sam pročitala: ukoliko operete zube, a ne koristite konac, to je kao da niste oprali zube. S tim se u potpunosti slažem. Konac može da očisti sve ono što četkica za zube ne može. Time se izbjegava pravljenje naslaga i kamenca na vašim zubima. Konkretno ovaj konac košta oko 2-3km u DM-u i miriše na mentol. U pakovanju dodje 100m, tako da vam može dugo biti. Zdravi i bijeli zubi su odraz vaše lične higijene. Tako da svima preporučujem: konac u ruke(zube) i blistajte! :-)

Toliko o majskim favoritima, nadam se da vam vam se svidio post!
Dodjite da se družimo na mojoj fb stranici Beauty Kutak Maja, kao i instagramu majchy.mg.

Do idućeg čitanja, šaljem vam puseee :-*


DIJELIMO LI NEKI OD FAVORITA? KOJI SU VAŠI OMILJENI PROIZVODI OVOG MJESECA?

1 коментар:

  1. Odličan post draga ♥ Slike su predivne !
    Pogledaj moju recenziju o Too Faced paleti :

    http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/is-too-faced-sweet-peach-palette-worth.html

    ОдговориИзбриши