10. 5. 2017.

SLEEK MAKEUP: Highlighting Palette Solstice

Zdravooo :-)
Dobro došli na moj blog!



Danas vam pišem o Sleek MakeUp highlighting palette Solstice.
Prava paleta za one koji poput mene obožavaju hajlajtere!




Paleta dolazi u crnoj kartonskoj kutiji gdje se sa jedne strane nalaze potrebne informacije o proizvodu, kao i prijedlozi za korištenje, a sa druge slika i naziv samog proizvoda.

Paleta je zlatna sa „mirror“ efektom, dakle, divna ambalaža, jedini problem je što čim je dotaknem, prsti se oslikaju na njoj, ali to ne umanjuje njenu ljepotu. Čvrsta i plastična, otvara se na magnet. Posjeduje ogledalo duž jedne strane, kao i malu četkicu, koja je po meni neupotrebljiva (ne znam zašto je još uvijek čuvam). Preko samog proizvoda dolazi i zaštitna folija sa nazivima 4 nijanse hajlajtera. Količina je 9g.



U paleti dobijate 4 hajlajtera od kojih je jedan kremasti, a tri u kamenu. Pa idemo redom:

Ecliptic- Kremasti hajlajter roze boje. Iskreno, dotakla sam ga jednom-tek kad sam ga kupila. I pošto ne volim baš da koristim kremaste proizvode za hajlajt, rumenilo, konture, ja sam ovaj hajlajter zapostavila. Međutim, kad sam slikala ovu paleticu za blog, oduševila sam se pigmentacijom i bojom, tako da ga od tada koristim, kao podlogu za hajlajter u kamenu.
Hemisphere- Hajlajter u kamenu roze-lila boje. Moj omiljeni.
Subsolar- Hajlajter u kamenu šampanj boje sa zlatnim česticama. Fin i suptilan.
Equinox- Hajlajter u kamenu bakarne boje.

Pigmentacija nijansi Hemisphere i Equinox je odlična, dok je kod nijansi Ecliptic i Subsolar malo slabija, ali se lako može nadograditi.
Sva četiri imaju podjednako divnu teksturu. Kremasti je dovoljno kremast, dok ostala tri u kamenu imaju finu teksturu, poput svile.
Veoma lako se blendaju i stapaju sa ostalim proizvodima na licu.
Trajnost je takođe odlična. Bukvalno sijaju istim intenzitetom od trenutka kada ih nanesem na lice, do trenutka kada skidam šminku.





Kao što sam već rekla, omiljena nijansa mi je Hemisphere, i nju najviše koristim, ali često pomiješam sve zajedno, pa ih tako koristim. Takođe, volim da ih stavim u ugao oka, kao i na pokretni dio kapka, kao sijenku za oči.

Ja bukvalno nemam ni jednu zamjerku na ovu paletu. Želila sam je od trenutka kada se pojavila! Nažalost, ne može se pronaći u BiH, ali sve one srećnice koje imaju Müller u blizini, potražite ga tamo. Meni je drugarica donijela iz Beča, i beskrajno sam joj zahvalna na tome! Svima toplo preporučujem ovu paleticu, naročito osobama koji obožavaju hajlajter (mislim da sam to već rekla, ali kad nešto volite, oprošteno je ako se ponavljate :-D).

Dođite da se družimo na instagramu majchymg, kao i na mojoj fb stranici Beauty Kutak Maja.

Do idućeg čitanja, šaljem vam puse! :-* :-*

DA LI STE PROBALE SOLSTICE PALETU? OBOŽAVATE LI JE KAO JA, ILI STE JOJ NAŠLE ZAMJERKU?

2 коментара:

  1. IImam i obozavam je! Jedina moja zamerka je sto ume da naglasi prosirene pore i bubljice, ali meni koja nemam te probleme je fantasticnaaa <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si za pore i bubuljice, ali moje mušterije i ja je i dalje obožavamo! :-) <3

      Избриши