3. 5. 2017.

CATRICE: HD Liquid Coverage Puder

Zdravo svima! Dobro došli na moj blog!


Danas vam pišem o najpopularnijem puderu u poslednje vrijeme. Naravno, riječ je o Catrice HD Liquid Coverage puderu.



Što se tiče ambalaže, izgleda veoma luksuzno i skupo.
Dolazi u kvalitetnoj staklenoj bočici od 30ml. Umjesto klasične pumpice, ima pipetu, što se meni izuzetno dopada, jer klasične pumpice znaju da ostanu umrljane od pudera.



Ima dosta laganu teksturu, što ne umanjuje njegovu pokrivnu moć koja je srednja do potpuna. Može se lako nadograditi, dovoljno je samo da sačekate par minuta da se prvi sloj „osuši“.

Ima mat finiš i na licu izgleda besprijekorno!

Baš kao što je i sam proizvođač rekao, sa ovim puderom dobijate efekat „druge kože“. Ne primjećuje se na licu, ima super prekrivanje, fino se matira. Apsolutno sve što treba da očekujete od jednog pudera.


U ponudi su 4 nijanse (010, 020, 030 i 040). 
Ja koristim 020. Nanosim jednu do jednu i po pipetu četkicom, zatim ga utapkam beauty blenderom. Iako ima mat finiš, ja ga dodatno matiram nekim puderom u prahu, jer mi se u poslednje vrijeme jako masti T zona.

Što se tiče trajnosti, na meni traje i do 10 sati (duže ga i nisam nosila). Nakon 5-6 sati mi izbije masnoća u predjelu T zone, s tim da se puder nigdje ne obriše, i što je najvažnije ne oksidira. Nisam primjetila da mi se preslikava na odjeću. Kako ga nanesem ujutru, takav ostaje na licu dok ga ne skinem.

Sve u svemu, odličan puder! Nastaviću da ga koristim i kupujem. Ova nijansa mi je bila super preko zime, ali kako ide toplije vrijeme, mislim da ću da kupim za nijansu tamniju. Toplo ga preporučujem svima, pogotovo ako imate masnu i mješovitu kožu poput moje.


Možete ga pronaći u CM drogerijama, po cijeni od 14.55 km.

Do idućeg čitanja, šaljem vam puse!

JESTE LI PROBALE OVAJ PUDER? KAKVI SU VAŠI UTISCI?

2 коментара:

  1. Oduvek mi je ovaj puder delovao zanimljivo, a posle ove recenzije baš želim da ga probam. :)
    https://jelenavidovic.wordpress.com

    ОдговориИзбриши