20. 6. 2017.

BALEA: Aqua Augen roll-on mit algen

Zdravo svima i dobro došli na moj blog! :-)

Danas vam pišem o Baleinom roll-on-u za okoloočno područje.




Dolazi u plavoj tubici na zavrtanje, sadrži 15ml proizvoda.
Ima metalnu kuglicu, koja je po meni idealan aplikator za ovakav vid proizvoda, jer podstiče mikrocirkulaciju okoloočnog područja, a i fino raspoređuje proizvod (mada ga ja dodatno utapkam prstima).


Sadrži ekstrakt morske alge, prirodne ovlaživače, vitamin E i provitamin B5. Ovi sastojci omogućuju hidrataciju, osvježavaju kožu, pomažu u revitalizaciji, štite kožu od štetnih vanjskih uticaja, te pomažu i u obnovi kože.

Sam proizvod je providan, možda blago bjeličaste boje, lagane gel-vodenaste strukture. Brzo se upija u kožu, ne masti i ne peče kad se nanese. Koristi se ujutru i uveče na prethodno očišćenu kožu oko očiju.



Ja moram da priznam da ovaj proizvod koristim uglavnom ujutru, rijetko uveče. Obožavam njegov efekat hlađenja, fino me razbudi, a pri tom ne ostavi masne tragove.
Takođe, ukoliko se šminkam, korektor lijepo „legne“ na predio tretiran ovim proizvodom.
Jedini nedostatak, po meni, je to što ima kratkotrajan učinak na koži, ali ga i dalje volim toliko, da sam ga čak uvrstila u majske favorite!
Možete ga pronaći u DM drogerijama.

Hvala što me čitate! Do idućeg posta, šaljem vam puseee! :-*
Dođite da se družimo na mojoj fb stranici Beauty Kutak Maja, kao i instagram profilu majchy.mg. :-)


DA LI STE PROBALE OVAJ ROLL-ON? ŠTA MISLITE O NJEMU?

Нема коментара:

Постави коментар