8. 6. 2017.

AVON: Heavenly Hydration maslac za tijelo

Zdravo svima! Dobro došli na moj blog! :-)

Danas vam pišem o Heavenly Hydration maslacu za tijelo iz Avona, odnosno Planet Spa linije proizvoda.






Dakle, maslac dolazi u plastičnoj providnoj ambalaži od 200ml, sa bijelim poklopcem, i kao što to uvijek biva u Planet Spa liniji, ima naljepnicu u boji koja opisuje glavni sastojak proizvoda.



Sam proizvod je bijele boje sa sitnim zelenim granulama, koje se fino stapaju u dodiru sa kožom. Veoma je guste strukture.
Ima intezivan miris maslinovog drveta.



Fino se razmazuje, ne ostavlja bijeli trag. Koža ga brzo upije, ali njegov miris se dosta zadržava. To može biti i mana i prednost, zavisi od toga da li volite miris maslinovog drveta. :-)
Ostavlja kožu mekom i glatkom jako dugo.



Do sad ste vjerovatno skontali da ja obožavam proizvode iz Avona, posebno iz Planet Spa linije. Mislim da do sad nisam probala Planet Spa proizvod, a da mi ne odgovara i da se ne oduševim njim.
Tako je i sa ovim maslacem. Iako nisam oduševljena mirisom masline, moram priznati da mi ovaj prija. Nekako mi miriše na mediteran, more i na čisto. Koža nakon korištenja maslaca je tako fina, meka, glatka, sjajna.
Odgovara mi u svakom smislu, tako da ću nastaviti da ga koristim. I jedva čekam da probam i druge maslace iz Planet Spa linije. :-)

Dodjite da se družimo na mooj fb stranici Beauty Kutak Maja i instagramu majchy.mg.
Do idućeg čitanja, šaljem vam puseee :-*


JESTE LI PROBALE OVAJ MASLAC? KOJI MASLAC VAM JE OMILJENI IZ PLANET SPA LINIJE?

Нема коментара:

Постави коментар