26. 6. 2017.

MAKEUP REVOLUTION: Flawless Matte 2 Paleta

Zdravo svima i dobro došli na moj blog! :-)
Danas vam pišem o predivnoj paleti brenda Makeup Revolution. Riječ je o Flawless Matte 2 paleti.






Elegantna crna paleta dolazi u crvenoj kartonskoj kutiji, gdje na prednjoj strani piše ime i osnovne informacije o paleti, dok na pozadini možete vidjeti same nijanse sjenki koje dolaze u paleti.
Paleta je čvrsta, zatvara se na klik.




U unutrašnjojsti palete je sa jedne strane ogledalo, a na drugoj strani su 32 sjenke, dodatno zaštićene folijom na kojoj pišu imena svih sjenki, od ukupno 20g.
Sve sjenke su mat, kao što samo ime palete govori.
Praškaste teksture, ali i blago puteraste, tako da se ne truse previše, kao što obično biva sa mat sjenkama.
Veoma dobro su pigmentovane. Ali to sam i navikla od Makeup Revolution-a (još nisam probala njihov proizvod da je loše pigmentacije).
Što se tiče trajnosti, ja uglavnom koristim bazu, tako da nisam imala problema, kad nanesem sjenku, ona ostaje na mjestu do skidanja šminke. Tako da je i trajnost odlična!






Pokušala sam da napišem moje omiljene sjenke iz ove palete, pa sam od 32 sjenke odabrala 20 omiljenih, tako da mi je suludo da ih uopšte imenujem. Dakle, sve su mi omiljene, sve ih podjednako obožavam. Izdvojiću jednu, koju koristim apsolutno svaki put, i to u pregibu kapka, a to je sjenka Standard.

Savršen spoj hladnih i toplih tonova. Idealna paleta za dan i za noć. Ima dosta nude i zemljanih tonova, za sve koje vole taj prirodni izgled. Divne lila-ljubičaste nijanse nisu izostale, kao ni fantastične crvene nijanse. Takođe, posjeduje 3 sive nijanse, kojih ja nisam neki ljubitelj, ali što se tiče pigmentacije, trajnosti i kvaliteta uopšte ne zaostaju za drugim nijansama.






Na kraju, ovo je veoma kvalitetna i korisna paleta. Preporučujem je svima: početnicima (jer je najlakše početi sa mat sjenkama da se igrate i vježbate šminkanje, sa njima nema greške), djevojkama koje se bave šminkanjem (uvijek je potrebna još jedna paleta u nizu, a ova je i više nego korisna za to), kao i djevojkama koje se inače šminkaju (sadrži većinu sjenki koje prosječna djevojka koristi svakodnevno, kao i u posebnim prilikama).

Ovu paletu možete pronaći i naručiti na fb profilu Makeup Revolution BiH, kao i instagram profilu makeup_revolution_bih_. Sva šminka na ovim profilima je 100% original. Djevojka koja se bavi prodajom je veoma ljubazna i profesionalna. Sigurno se nećete pokajati ukoliko budete sarađivali sa njom. Kod nje možete pronaći mnogo kvalitetnih proizvoda brenda Makeup Revolution, neke od njih sam već predstavila na blogu ( Flawles paleta i Ultra Contour paleta).

Nadam se da vam se svidio post! Do idućeg čitanja, šaljem vam puseee :-*
Dođite da se družimo na fb stranici Beauty kutak Maja, kao i mom instagramu majchy.mg.



*Ovo je PR proizvod, što nikako ne utiče na moje iskreno mišljenje.

KOJE PROIZVODE MAKEUP REVOLUTION VI OBOŽAVATE? DA LI VAM SE DOPADA OVA PALETA?

Нема коментара:

Постави коментар