13. 6. 2017.

Noviteti #2

Zdravooo! Dobro došli na moj blog! :-)
Danas vam predstavljam moj majski New In!



Naravno, reći ću vam i svoje prve utiske o proizvodima koje sam probala, a detaljniju recenziju očekujte u narednom periodu. Pa da krenemo.. :-)


Avon Dreams kolekciju koja se sastoji od parfema(50ml), losiona za tijelo(150ml) i dezadoransa sam dobila(75ml). Sadrži sočnu šljivu, ružu i drvenaste note. Probala sam samo losion. Ok je. Međutim, nisam oduševljena mirisom. Previše je voćkast za moj ukus.
Attraction parfem (30ml) je postao moj omiljeni parfem. Mislim da ću ga doživotno koristiti. Sadrži kupinu, mošus i jantar. Iako ne volim jake parfeme, ovaj mi izuzetno prija. Nekako je upečatljiv i elegantan. Dugo se zadržava i na odjeći i na koži.


Luxe sjaj za usne (4.5ml) u nijansi Alluring Bronze. Divno se ponaša na usnama. Daje im sočni sjaj, dovoljno ih hidrira i nije previše ljepljiv.
Avon True mat ruž za usne u nijansi Rouged Perfection. Posjedujem par mat ruževa iz Avona, i naravno kad su se pojavile nove nijanse, da sam poželila da ih imam. Divna nude nijansa. Uskoro vam pišem detaljnu recenziju o ovim mat ruževima.
Avon Glazewear sjaj za usne (6ml). Ok je, malo više je ljepljiv od Luxe sjaja, ali nije nepodnošljivo.


Avon True kuglice za lice (22g) u nijansi Warm. Dobila sam ih za rođendan. Mnogo sam se obradovala ovom poklonu, jer su kuglice iz Avona jedan od prvih make up proizvoda koje sam sebi kupila. Trajaće vam vječnost! Daju licu prelijep bronzani, preplanuli izgled.
Avon True rumenilo (6g) u nijansi Deep Plum. Već se našlo u favoritima. Mnogo mi se dopada.
Catrice Nude Illusion tečni puder (30ml). Bio je na nekoj ludoj akciji u DM-u (oko 4km). Pa sam samo iskoristila priliku da ga probam. Koristila sam ga do sad svega 2-3 puta, što nije dovoljno da stekenem pravo mišljenje o njemu. Svakako, recenzija će biti, čim ga malo više budem koristila.
Catrice Allround Concealer Palette sam kupila u CM-u. Za sad mi se pokazala ok. Vidjećemo u narednom periodu kako će se ponašati.
Catrice Liquid Camouflage u nijansi 010. Ponovljena kupovina. Odličan.
Četkica za rumenilo i četkica za konture iz Avona. Nova linija četkica, koju sam morala da imam, pa polako ih sakupljam sve. Četkicom za rumenilo sam oduševljena, dok još uvijek nisam sigurna šta mislim o četkici za konture, osim što lijepo izgleda.


Makeup Revolution Flawless Matte 2 paletu sjenki sam dobila. Sadrži 32 mat sjenke. Za sad su se veoma dobro pokazale, detaljnu recenziju očekujte uskoro.
Nyx roll-on shimmer-e sam dobila takođe za rođendan. Mnogo mi se dopadaju i planiram da kupim još par nijansi.
Essence I <3 Stage bazu za sjenke sam kupila, jer mi je ponestalo moje omiljene Avon baze za sjenke. Veoma sam iznenađena njenim učinkom.


Avon senses kupke obožavam! Poslednjih 2-3 godine koristim samo njih. Lijepo pjene, ne isušuju, koža divna i meka poslije korištenja. Često su na akciji, 500ml je količina, tako da se baš isplate.
Byphasse dnevnu kremu za lice (50ml) sam dobila od mame. Nisam do sad koristila ništa od ovog brenda, tako da se radujem da je probam.
Kokosovo ulje (200ml) za tijelo sam našla u Didaku. Mada više volim ono u teglici, koje sama otopim, ovo je bilo na akciji, pa sam odlučila da probam.
Balea roll-on za područje ispod očiju sam već skoro potrošila. Veoma dobro hidrira i smanjuje otečenost. Mnogo mi se dopada, te sam ga i uvrstila u majske favorite.


To bi bilo to od noviteta koje sam kupila/dobila u maju. Ako koristite neki od ovih proizvoda, slobodno mi javite utiske. :-)

Posjetite me na fb stranici Beauty Kutak Maja, kao i instagram profilu majchy.mg.

Do idućeg čitanja, šaljem vam puseee :-*

Нема коментара:

Постави коментар