28. 4. 2017.

Favoriti aprila

Zdravo! :-)


Za danas sam vam spremila favorite aprila. Podijeliću sa vama par proizvoda, koje sam obožavala u aprilu, a neke i mnogo duže. 





Pa da krenemo sa proizvodima.. :-)


Dugo sam koristila samo eyelinere u olovci, dok sam izbjegavala one sa tankom i dugom četkicom. Mislila sam da su neprecizni i da ću se samo ubrljati sa njima. Nakon što sam vidjela da mnoge blogerke i youtube-erke hvale ovaj Essence liquid ink eyeliner, odlučila sam da ga ipak probam. Cijena oko 5-6km, pa nije ni neka velika šteta ako mi ne bude odgovarao. Međutim, oduševljena sam njim. Mnogo je lak za korištenje i preporučujem ga svima.


O Planet Spa Revitalising Retreat maski iz Avona sam vam već pisala. Volim peel of maskice, a ova mi je bila omiljena ovog mjeseca.


Savršen puder. Koristim ga već par mjeseci. Ima lijepo pokrivanje, a pri tom je lagan, ima mat završnicu. Uskoro očekujte detaljnu recenziju ovog pudera iz mog ugla gledišta.



Divna paletica od Essence-a za obrve i oči. Bila je limitirana kolekcija, i iako još nisam ni panove dotakla, ja već kukam šta ću kad je potrošim, gdje da nabavim istu ovakvu :D
Ima divan hajlajter za uglove očiju, kao i ispod obrva. Šimerastu smeđu nijansu koristim za dnevnu varijantu, kada ne želim mnogo da se šminkam, već samo blago sa ovom nijansom pređem preko pokretnog dijela kapka. Ostale tri mat smeđe nijanse koristim za obrve, i poslednjih mjeseci samo sa njom popunjavam obrve. U paleti se dobija još vosak za obrve (koji ja ni pipnula nisam), kao i mini četkica za obrve, koja je preslatka, pa mi je žao da je uništim.



Volite li miris lavande? Ako da, obožavaćete ovu kremu iz Avona za stopala. Tako divan, osvježavajući miris. Međutim to je manje bitno, učinkovitost ove kreme me je još više oduševilo. Skoro svako veče mackam stopala sa njom, i prespavam tako, ujutru su divna, svježa i meka. Nigdje ni traga ispucalim i tvrdim petama.



Poslednji favorit je ova četka za feniranje iz Avona. Trenutno imam dugu kosu,pri tom veoma gustu, i zbog toga izbjegavam feniranje, a i peglanje kose, jer mi za to treba bar 2 sata. Ova četka mi uštedi vrijeme, tako ravna kosu, bez čupanja, a isfeniram se za manje od pola sata. Mnogo dobra stvar!


Eto, to su bili moji najdraži proizvodi u aprilu. Stiže nam i maj, moj omiljeni mjesec, gdje vam spremam mnogo noviteta, a o tome ćete moći više saznati ukoliko me budete pratili na blogu, instagramu i fb stranici.
Do idućeg čitanja, šaljem vam puse!


ŠTA STE VI OBOŽAVALI U APRILU? DIJELIMO LI NEKE FAVORITE?

Нема коментара:

Постави коментар