14. 4. 2017.

AVON: Planet Spa, Heavenly Hydration maska za lice

Zdravo!

Kako je ovo sedmica u kojoj recenziram maske za lice, evo i poslednje u nizu. A na kraju ću vam reći i moj način korištenja ove tri maske.

Dakle, danas pišem o Heavenly Hydration maski iz Planet Spa linije proizvoda.





 Dolazi u nježno zelenoj tubi od 75ml, i ima plastični „klik“ poklopac.




 Napravljena je od mediteranske masline, te ima intezivan miris masline koji se zadržava duže na licu. Iako mi taj miris nije među dražima, mogu da ga podnesem dok držim masku na licu.

Za razliku od prethodnih maskica, ova je nešto rijeđe strukture, kao kremica, bjeličaste boje, dok je nanesete na lice bude više providna i sjajna.




Hidrira odlično, koža poslije nje je meka i nježna, prosto blista!
Nije mi izazvala nikakve iritacije, niti crvenilo.
Koristi se 1-2 puta sedmično.



Ako niste, trk na prethodna dva posta da pročitate moje mišljenje o maskama Revitalising Retreat i Luxuriosly Refining.


U početku sam ove maske koristila baš ovim redoslijedom kojim sam ih recenzirala: ponedeljkom prvu, srijedom drugu, a petkom treću.

Međutim, više mi odgovara da maske stavljam na lice 1-2 puta sedmično (što zavisi od toga koliko sam se puta sedmično šminkala). Tim danima kada ih stavljam, prvo nanesem neku od peel off maskica, a zatim i hidrarajuću masku. To mi se pokazalo kao odlična njega za moje lice!

Uživate li vi u korištenju maskica za lice?

Ovu masku takođe možete pronaći u Avonovom katalogu, po povoljnoj cijeni.


JESTE LI KORISTILE OVU MASKU? ŠTA MISLITE O NJOJ?

Нема коментара:

Постави коментар