21. 4. 2017.

TOP 5: Blog, Youtube, Instagram

Zdravo!

Danas vam predstavljam moje favorite, što se tiče bloga, youtube-a i instagrama, odnosno mojih top 5 profila sa svake od navedenih platformi.
Već idući petak vam pišem o favoritima mjeseca, što se tiče preparative i dekorative. :-)



Ako ste već na mom blogu, onda sam sigurna da obožavate da čitate i ove koje ću sad spomenuti.

My Beauty Corner piše divna Maja, koja prije svega ima divno ime :-). Čitajući ovaj blog, dobila sam želju i inspiraciju za svoj lični blog. Mislim da nigdje nećete naći bolje recenzije proizvoda. Mnogo stvari sam kupila zahvaljujući njenim recenzijama, ali takođe i izbjegla da kupim mnogo „gluposti“.


Na blogu Simply Selma možete naći veoma dobre savjete što se tiče šminke, kozmetike, kože, kose. Ali ono što je mene, između ostalog, dovelo na njen blog jesu divni recepti zdrave hrane.


Blog Make Up Judge. Osim veoma dobrih recenzija, sviđa mi se dio Razgovoruša. Ko voli da čita, oduševiće se!


Nedavno sam otkrila blog Glam By Marija. Nisam ostala ravnodušna. Vraćam mu se iznova i iznova. :-)


Foxy Laguna. Blog na kojem možete naći sve što vas zanima. Toliko različitih tema, a sve tako divno spojeno. Osim dekorative i preparative, uradi sama projekti su joj odlični. Tako jednostavno, a tako efektno.


Prelazimo na youtube kanale.
Odavno youtube ne koristim da bih slusala muziku, ili gledala neke emisije. Beauty youtube kanali su nešto bez čega mi ne prođe ni jedan dan. Neki od mojih omiljenih su:


Ana 2 Cats. Vjerujem njenim recenzijama. Iako uglavnom priča o high end proizvodima, što meni i nije baš dostupno, zahvaljujući njenim videima, ja pravim spisak i tako odlučujem u šta stvarno treba da uložim novac.





Ako volite i bavite se šminkanjem, kao ja, mnogo dobrih i korisnih savjeta možete pronaći na youtube kanalima Sofija Grijak i DashOfBlue MakeUp. Veoma kreativne djevojke.



Dovoljno je reći: ne preskačem ni jedan video koji postavi Dunja Jovanić. Zagarantovana zabava! A možete dosta toga i da naučite! :-)



Moram da pomenem i Shaaanxo. Jedina „strana“ youtube-erka koju redovno pratim. Zabavna, kreativna, pametna, insiprativna.


I za kraj, pet predivnih instagram profila.
Njihove fotografije govore više od riječi, tako da ne želim to da kvarim.








Do idućeg čitanja, šaljem vam puse!






2 коментара:

  1. I ja pratim neke od ovih blogova, za neke iskreno prvi put cujem, ali mi isto tako bude drago kad saznam za neke nove. :)

    Moj blog: Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo sam ušla na tvoj blog, kao i instagram profil. Moram da te pohvalim. Oduševljena sam! Žao mi je što te ranije nisam otkrila, ali nikad nije kasno. :-* :-)

      Избриши