12. 4. 2017.

Avon: Planet Spa, Revitalising Retreat Peel Off maska za lice

Zdravo!

Danas vam pišem o još jednoj maski iz Avona, odnosno Planet Spa linije.

U pitanju je Revitalising Retreat peel off maska za lice.






 Dolazi u nježno kajsijastoj tubi  od 75ml i ima plastični „klik“ poklopac.



Sam proizvod je malo blaže boje nego pakovanje, ali sa bjeličastim česticama.
Guste je strukture i intezivnog mirisa kajsije i avokada, ali miris brzo nestane.

*na slici možete vidjeti kako maska izgleda kad se tek nanese, kao i kako izgleda nakon 15-ak minuta kad je skidam sa lica

Nanosi se u tankom sloju na čisto i suho lice. Nakon 10-15 minuta, potpuno se osuši, te je možete skinuti s lica u jednom sloju.
Preporučuje se korištenje 1-2 puta sedmično.

Namjenjena je revitalizaciji i hidrataciji kože, i mogu reći da odlično radi posao!
Uklanja nečistoće i vidno regeneriše i hidrira moje lice.
Poboljšava strukturu kože. Nakon korištenja, moje lice izgleda energično, čisto i svježe. Nije mi izazvala nikakve iritacije, niti crvenilo na licu.

Moram priznati da mi je ova maska za nijansu bolja i draža od prethodne koju sam recenzirala, što možete pročitati ovdje.


Ovu masku možete pronaći u Avonu, po povoljnoj cijeni.


DA LI STE PROBALE OVU MASKU? ŠTA MISLITE O NJOJ?


Нема коментара:

Постави коментар