24. 4. 2017.

NYX: Ultimate brights paleta

Zdravo!

Danas vam pišem recenziju o najljepšoj paleti koju posjedujem. U pitanju je Nyx Ultimate Brights paleta sjenki.





Paleta dolazi u kvalitetnom, čvrstom, plastičnom pakovanju. Sjenke su zaštićene providnom plastičnom folijom, i nema, po meni nepotrebnih dodataka, kao što su aplikatori i ogledalo.





Sadrži 16 sjenki po 0.83g. Sasvim solidno.

Ova profesionalna paleta posjeduje sjenke mat i šimerastog finiša. Odnosno, 5 sjenki sa šimerom koji je dosta jak u paleti, međutim kad se nanese na oči, veoma je blag i suptilan. Mat sjenke se malo truse, ništa strašno.

Kvalitet sjenki je odličan. I to važi za sve sjenke u paleti. Divno se blendaju, nadograđuju.

O pigmentaciji ne trebam ništa reći, fotografije (ispod) govore same.

Imaju tako finu, meku, blago puterastu teksturu.

Što se tiče postojanosti, ja uglavnom koristim bazu u boji kože, a zatim apliciram sjenke, i one stoje na mjestu, dok ne odlučim da skinem šminku, a nekad to potraje i do 10h. Tako da sam zadovoljna.






U ovu paletu sam se zaljubila čim se pojavila. Jedva sam čekala da dođe na naše tržište, da mogu da je kupim. 
Međutim onda sam počela da se dvoumim, jer sam mislila da je neću toliko koristiti, zbog neobičnih i jarkih boja.

Ali, kupila sam je, i nisam požalila. Veoma je iskoristiva. Bar u mom slučaju. Na prvim slikama u postu možete vidjeti i da sam dodirnula par sjenki, jer nisam mogla da izdržim da je ne pipnem prije nego je uslikam. :-)

Sa njima se može napraviti divan dnevni look, a tek večernji.. Bezbroj je mogućnosti! :-)

U nastavku možete vidjeti i neke look-ove na kojima sam koristila ovu paletu.








Ja sam svoju kupila u Dea Cosmetics-u u Banja Luci, a može se pronaći i na sajtu nyx.ba

Cijena: 43.30km

ŠTA VI MISLITE O OVOJ PALETI? DIJELITE LI MOJE MIŠLJENJE?


2 коментара: