8. 5. 2016.

AVON: Skin So Soft Fusion Body Lotion


Zdravo! :-)

Danas vam predstavljam hidratantni losion za tijelo iz Avona.




Losion je dvofazne formule, odnosno polovina je nježno zelene, dok je druga polovina bijele boje.
U sebi sadrži slatki badem, jojobu i glicerin. Predivno miriše.

Dolazi u pakovanju u obliku tube od 200ml, i ima „klik“ poklopac. Tuba je providna sa zeleno-plavim zvjezdicama, dok je poklopac zlatne boje. Otvor na pakovanju je malo izdignut, tako da se proizvod nece sam izlijevati. 


Sam proizvod je guste i bogate teksture, tako da ga možete lijepo dozirati. Ali, bez obzira na čvrstu teksturu, veoma lako se razmazuje i upija u kožu, te pruža dugotrajnu mekoću i hidrataciju. Ne masti kožu.

Ja ga uglavnom koristim uveče, poslije tuširanja. Veoma mala količina je dovoljna za čitavo tijelo. Ujutru još uvijek osjećam predivam miris i mekoću kože, s obzirom da mi je koža normalna, ali naginje ka suvoj, pogotovo zimi.
Svima koji imaju normalnu, ili suvu kožu ga toplo preporučujem. :-)

Ovaj Avon Body Lotion sam dobila na poklon, ali inače cijena ovog proizvoda, kao i ostalih iz kataloške prodaje varira, tako da vam tačnu cijenu ne mogu reći.

DA LI VI KORISTITE NEKI AVONOV LOSION? KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Нема коментара:

Постави коментар