8. 5. 2016.

BALEA: Piling za pranje lica

Zdravo! :-)

Danas vam pišem o mom omiljenom brendu iz drogerija. Riječ je o Balei, odnosno pilingu za pranje lica sa mirisom maline, za sve tipove kože.




Dolazi u roze providnoj tubi i ima „klik“ poklopac, 150ml. S obzirom da je mala količina dovoljna (veličina lješnika) da očistite čitavo lice, ovaj piling će vam dosta dugo trajati. Na poklopcu je i udubljenje, tako da se proizvod neće sam prosipati i možete ga lijepo dozirati. Ima divan miris maline.


Gel je providne, guste teksture, sa sitnim granulicama koje će blago izmasirati vaše lice. Samim tim, pogodan je i za svakodnevno korištenje. 


Ja ga koristim uveče, nakon što skinem šminku nekim od prizvoda za skidanje iste. Kao što sam već pomenula, količinu veličine lješnika istisnem na dlan i već mokru kožu blago masiram kružnim pokretima, a zatim isperem vodom.
Probala sam i da skinem šminku sa ovim proizvodom, procedura je ista, samo je treba ponoviti dva puta.
Nakon upotrebe ovog pilinga, koža mi nije dodatno isušena, već glatka i meka. Koristim ga već 2-3 mjeseca i nisam primjetila nikakve loše reakcije na koži.

Balea piling za pranje lica od maline je odličan blagi piling, po veoma povoljnoj cijeni. Svakodnevnim korištenjem riješićete se odumrlih stanica kože. Predivan miris, koža čista, glatka i meka, mislim da vam više ništa ne treba! :-)

Cijena: 4.25km, možete ga pronaći u DM-u.


DA LI SE VAMA SVIĐA OVAJ PILING? KORISTITE LI NEKI DRUGI BALEA PILNG?



Нема коментара:

Постави коментар