17. 5. 2016.

ESSENCE: Pure Nude No Make-up Feel tečni puder

Zdravo! :-)


Danas vam pišem o Essence-ovom tečnom puderu koji obećava prirodan izgled i osjećaj kao da nemate puder na licu.



Dolazi u čvrstoj, plastičnoj bočici od 30ml sa pumpicom koja lijepo dozira proizvod.


Obogaćen je glicerinom i vitaminom E, dermatološki ispitan i odgovara svakom tipu kože.


Tekstura ovog pudera je jako tečna i lagana. Uprkos laganoj teksturi, ima srednju pokrivnu moć, lijepo će vam ujednačiti ten i prekriti sitne nepravilnosti.
Neće zatvoriti pore, niti dodatno isušiti lice.
Što se tiče trajnosti, oko 4-5 sati će vam stajati, a ukoliko ga setujete nekim puderom u kamenu neće se micati sa lica i do 6-7 sati.


Ja ga koristim skoro svakodnevno. Sviđa mi se taj „no make-up feel“ koji pruža, a lijepo mi ujednači ten. Dosta je lagan, a daje prirodan i njegovan izgled kože.
Jedina mana koju ima (i to ne puder, već pakovanje) je pumpica koja se apsolutno svaki put zaglavi pri korištenju. Da li je samo do mog pakovanja, ili svih, ne znam. Ali znam da ću definitivno ponoviti ovu kupovinu. :-)

Cijena: 7.95km, možete ga pronaći u drogerijama koje prodaju Essence proizvode.


DA LI STE PROBALI OVAJ PUDER? KAKVI SU VAŠI UTISCI?




2 коментара:

  1. Imala sam ovaj puder i meni je malo smetao njegov miris koji je poprilicno jak...Ali ujednacavanje boje i prekrivanje sitnih nedostataka obavlja solidno tako da nije los s obzirom na cijenu...
    Moha pumpica je radila odlicno, vjerovatno je samo tvoj primjerak tako u defektu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni miris uopste ne smeta, valjda sam vremenom navikla na njega :)
      Fenomenalan je, pogodan za svaki dan, a ne osjetis ga na licu. Essence ima super proizvode, dostupni svima, a jako jeftini. :D

      Избриши