3. 5. 2016.

AVON: Hidratantni sprej za lice

Zdravo! :-)


Svi koji me znaju, znaju da sam opsjednuta kremicama i mazalicama i njih mi nikad nije dosta. Veoma mi je važno da mi je koža hidrirana i meka.
Imala sam priliku da probam razne sprejeve za lice i tijelo, ali ni jedan do sad mi se nije dopao. Svi mi manje-više isuše kožu, ma koliko obećavali nešto sasvim drugačije. Tako da sam prestala da tražim idealan sprej za lice. Međutim, prijateljica me nagovorila da probam njen hidratantni sprej za lice iz Avona. I pogodotite šta se desilo- ljubav na prvi pogled!



Sprej dolazi u providnoj bočici od 100ml. Sadrži ekstrakt aloje i pamuka koji savršeno hidriraju, umiruju i obnavljaju kožu. Predivno miriše. Bez alkohola!


Kada vam je potrebna hidratacija, jednostavno zatvorite oči, odmaknite sprej nekih 20ak cm od lica i našpricajte 2-3 puta lice. Nema potrebe da poslije to dirate prstima (što je veliki plus, pogotovo ako ste negdje vani, a hitno vam je potrebna hidratacija), sprej će se sam rasporediti po licu, brzo se upija, a ostaviće kožu meku i glatku. U isto vrijeme će vas i lijepo rashladiti.

Ovo je moja idealna krema u spreju za ljeto. Već sam naručila zalihe, a preporučujem i vama da to uradite, jer u Avonovoj kampanji 08/2016 ima promo cijenu od 3.90km.


JESTE LI VEĆ PROBALE OVAJ SPREJ? KAKO SE VAMA DOPADA?


Нема коментара:

Постави коментар