4. 5. 2016.

Favoriti proljeća #1

Zdravo! :-)
Danas vam pišem o mojim favoritima ovog proljeća.




Favorite sam podijelila u pet grupa. O proizvodima neću mnogo dužiti, jer sam recenzije već pisala, ili ću ih pisati. :-)


Avon hidratantni losion za tijelo: Dvofazna hidratantna formula divnog mirisa. O njemu sam vam već pisala ovdje.

Balea piling za pranje lica: Blagi piling sa mirisom maline, pogodan za svakodnevno korištenje. Takođe, i o njemu sam već pisala ovdje.

Balea frost flower gel za tuširanje: Ograničena serija sa mirisom ruže i marakuje. Obožavam Baleine gelove za tuširanje. Em jeftini, em dobro mirišu.


Essence pure nude tečni puder: Veoma lagan, vodenast, blaga do srednja pokrivna moć. Po meni - idealan za svaki dan.

Aura correct me tečni korektor: S obzirom da korostim puder sa malom pokrivnom moći, ovaj korektor mi je idealan za pokrivanje problemčića koji se s vremena na vrijeme pojave(bubuljice). Odlično prekriva moje velike tamne podočnjake.

Aura highlighter: Ovu ljepotu riječima ne mogu opisati. Kupila sam ga prije neki dan, i na prvu mi se veoma dopao. Od svih hajlajtera koje imam, ovaj mi je omiljeni. Divan satenski finiš, niti se previše vidi, niti premalo, taman kako treba. Pigmentacija, boja, miris, formula- baš sve mi savršeno odgovara. O njemu ću vam opširnije pisati za koji dan.


Essence all about nude paleta sjenki: Vidite po slici da je veoma korištena. Pogodna za svaki dan, ali i za noć. U poslednje vrijeme volim blage sjenke i dobar ajlajner. A ova paleta je idealna za to.

Cala blending brush 311: Nije džaba toliko hvaljena među blogerkama i šminkerkama. Definitivno najbolja četkica za blendanje iz drogerijskog ranga. Ako sam u žurbi, sa njom mogu i da nanesem sjenku i bukvalno sa jednom četkicom završim posao.


Rimmel cappuccino olovka za usne: Teško se pronalazi u drogerijama, često je rasprodana, a sada znam i zašto.Tamna nude nijansa, kremasta, lako se nanosi, dugotrajna, ne razmazuje se. Jednom riječju-divna!

Aura absolute shine sjaj za usne: Rozikasta nijansa, nije previše ljepljiv, ne razlijeva se preko usana, divna pigmentacija, i dosta dugotrajan. O njemu sam vam već pisala ovdje.


Aura inches lak za nokte: Blijedo bež nijansa. 2-3 sloja su dovoljna za potpuno prekrivanje. Veoma dugotrajan - do 5 dana mi izdrži na noktima. Voljela bih da je četkica malo šira, ali svejedno sam oduševljena ovim lakom.

Essence the gel nail polish: Obožavam „lude“ boje lakova. Ovo je jedan od tih. Prava proljećna boja. Dva sloja su potrebna za potpuno prekrivanje. Divna široka pljosnata četkica za lako nanošenje. Dugotrajnost, pa 2-3 dana. Nije idealno, ali sa nekim dobrim nadlakom može da traje i do 5-6 dana.


KOJI SU VAŠI FAVORITI? DIJELIMO LI NEKI ISTI?




1 коментар: