6. 5. 2016.

BALEA: Njega kose

Zdravo! :-)


Danas vam pišem o tome kako ja njegujem svoju kosu, odnosno o tri Baleina proizvoda koja koristim tokom svakog pranja kose nešto duže od godinu dana.



Balea maska za kosu:

Maska dolazi u bijeloj plastičnoj ambalaži od 200ml sa roze poklopcem. Kremaste teksture sa ekstraktom cvijeta frangipani i bisera. Divno miriše. Namijenjena je za oštećenu i iscrpljenu kosu. Dermatološki ispitana. Bez silikona.


Iako na upustvu sa upotrebu piše da se stavlja na već opranu, ručnikom prosušenu kosu, ostavi da djeluje 2-3min i ispere, ja nju koristim na drugačiji način. Tačnije, uveče je stavim na suvu kosu, lijepo rasporedim i raščešljam, te je zavežem i ostavim da djeluje do jutra. Često je pomiješam sa kokosovim uljem, jer mi je kosa bila izrazito oštećena.

Šampon za kosu breskva-kokos:

Dolazi u bijeloj plastičnoj ambalaži od 300ml sa plavim poklopcem. Ima veoma veoma lijep i blag miris kokosa i breskve. Dobro pjeni i lako se ispira. Dermatološki ispitan. Bez silikona.


Iako imam gustu kosu, koja se lako zamrsi i ako ne koristim balzam, ne mogu tako lako da je raščešljam, međutim kad koristim ovaj šampon (ili bilo koji drugi balein), balzam mi ne treba.

Balea hidrantno mlijeko za kosu breskva-kokos:

Dolazi u bijeloj plastičnoj ambalaži od 200ml sa plavom pumpicom koja vam značajno pomaže u doziranju proizvoda. Kao i šampon, ima lijep i blag miris kokosa i breskve. Kremaste teksture. Dermatološki ispitano. Bez silikona. Hidrira, njeguje i štiti kosu od vrućine (fena, pegle..). Olakšava raščešljavanje. Ne ispira se.


Meni su potrebne 3-4 pumpice, jer imam jako gustu kosu. Poslije njega, kosa mi je izuzetno mekana i sjajna.


Kosa mi bila mnogo oštećena i suva, jer sam je u poslednje dvije godine više puta farbala i blajhala. Pokušala sam da koristim i preparate drugih brendova za kosu, ali sam samo dobijala perut i ništa se nije na bolje promijenilo. Otkako koristim Baleine proizvode, poboljšala sam kvalitet svoje kose-mekana, nježna, sjajna, ravna bez upotrebe pegle za kosu. Ja sam prezadovoljna i ne planiram u skorije vrijeme da zamijenim ove proizvode nekim drugima.

Balea mi definitivno kao brend odgovara za kosu, a i za kožu. Imaju odlične proizvode po veoma povoljnim cijenama. Ni za jedan se nisam pokajala što sam kupila. Toplo ih preporučujem svima.

Baleine proizvode možete pronaći u DM drogerijama.


KAKO VI NJEGUJETE SVOJU KOSU? KORISTITE LI NEKE BALEINE PROIZVODE?


Нема коментара:

Постави коментар